Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 1. november 2010

Klar til montering

Ja her ser dere alle lappene til teppet mitt ferdig heklet og trådene er festet.
147 lapper ble det, men jeg syntes nå de tar seg litt dårlig ut på bildet - jeg hadde ventet en mye større haug liksom :-)



Heklet i Sandnes alpakka med nål nr 4 etter mønster som jeg fant her.
Så var det bare å hekle det hele sammen til et teppe, vaske og blokke det, og så kommer jeg tilbake med bilde av det ferdige resultatet.
Jeg tror dette blir bra jeg :-)

147 patches ready to be mounted and blocked into a blanket.
Somehow I thought so many patches would take a bit more space in a photo :-)
The patches are crocheted in Sandnes alpaca yarn on hook 4mm, and the pattern is available in English in this link. Will come back with a new photo of a finished project.