Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 28. oktober 2010

ABC i ord og bilder

Da er vi kommet til siste bokstaven i alfabetet som jo er Å.
I dag har jeg bilder fra et nedlagt gårdsbruk som ligger rett oppi lia for her jeg bor - nemlig Aas gård.
Dette er en flott plass, med en utrolig utsikt, og det er kjempesynd at hele gården ligger brakk. Nå er den imidlertid til salgs, og har man 5 mill kan man få kjøpe. Da følger det også med to store kornåkre, så har man noe å drive med i fritiden også.
Prisen er vel kanskje litt stiv etter min mening, men det er vel sjansen for at kommunen skal regulere kornåkrene til boligformål som teller litt også.



For flere Å innslag, se ABC bloggen.
Så var det slutt, 3 runder med ABC i ord og bilder har jeg vært med på, og det har vært kjempegøy. Tusen takk til Petunia som lager slik morro for oss andre bloggere, og tusen takk til alle som har kommentert på postene mine!

Shots from an old abandoned farm in my neighbourhood. Lovely view, but the buildings are misserable. Now this place is for sale, for 5 million nok it can be yours - and then you get two big wheat acres included. A bit too much for my taste, but the price probably mirrors that the acres maybe in the future will be regulated for houses. This is the last letter in our alphabet, and after three rounds in this game I, this is the end. It has been really fun!