Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 17. september 2010

Shopping

Vi har mange fine klesbutikker på Gjøvik, og det er aldri vanskelig å finne ting jeg har lyst på når jeg vandrer rundt.
I høst har vi fått fyllt opp med lenge etterlengtede butikker med stash. Først kom Åhlens, så en butikk oppe i gågata hvor de har litt klær, litt stash og en kafè, og nå har det åpnet en liten butikk nede på CC som er det store kjøpesenteret i byen.

Hvit tråd heter den

og her kommer jeg til å tilbringe mye tid - og bruke mye penger :-)
Lekkert, lekkert, hyllemeter på hyllemeter, det beste av det jeg har sett i stash-nettbutikkene finnes nå en liten kjøretur unna meg. Og det gjør jo ingenting at betjeningen er superhyggelig på en naturlig måte :-)

SE på denne krakken for eksempel - åh ja, den står nå på ønskelisten min hos julenissen



Og SE på lampene som henger på veggen over den blå puten, og SE på de krakkene


Lekkert stash i lekre farger, og ja - jeg må innrømme at jeg har slik kopp i hvit med sort...



Ok, jeg er fullstendig klar over at dette er et sted som er farlig for lommeboken min hvis jeg tilbringer tiden min der - men jeg er også fullstendig klar over at jeg allikevel kommer til å tilbringe masse tid der :-)



I mine øyne er dette den fineste butikken i byen :-)

New shop in town :-)
This is where I am going to spend a lot of time comming winter, and a lot of money I'm afraid... Just look at that stool in the first photo - this one is now at my list to Santa. Great shop with lots of beautiful stash, I love it!