Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 18. september 2010

ABC i ord og bilder

Jeg er sent ute med ukens ABC, rett og slett fordi jeg har ingen idè om hva jeg skal poste til bokstaven W.
Vi har kommet inn i bunken med de vanskelige bokstavene, og fantasien er litt dårlig for tiden.
Men i dag kom jeg over et funn med WoW faktor, og da var jo saken løst - nemlig solsikken min.
Jeg ble omsider kvitt disse grønne kålormene som forsynte seg så livlig av bladene, stenglen har vokst seg bittelitt over halvmeteren, og i dag oppdaget jeg at det kommer blomst på den - WoW!



Er jeg heldig springer den ut, og jeg får vist en lekker gul blomst i løpet av denne ABCen. Men den bør skynde seg litt - det begynner å bli kaldt om nettene her jeg bor.

Wow is international isn't it. Wow,my sunflower finally looks like it is going to bloom. But it better hurry, it is getting colder and colder during nights where I live.