Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 18. august 2010

Neglelakk

Joda, du leste riktig - neglelakk :-)
Jeg syntes bloggen min er blitt fryktelig kjedelig etterhvert, og så tenkte jeg at jeg kunne blogge litt om hva som opptar meg for tiden - og det er faktisk neglelakk.
Siden jeg har en hudsykdom som også går på neglene, kan jeg ikke bruke neglelakk. Men siden det fulgte med en liten flaske av denne sorten da jeg tilfeldigvis kjøpte et ukeblad tidligere i sommer, fant jeg i kjedsommelighetens tegn ut at det kanskje var på tide å prøve den. Det var en brunfarge jeg aldri i mine villeste fantasi hadde kjøpt selv om jeg hadde brukt neglelakk - hvem går med brun neglelakk liksom...
Men du så lekkert det ble - og særlig til et grønt antrekk - kan virkelig anbefales!


Så, etter å ha malt neglene etter alle kunstens regler - dette er ikke lett skal jeg si deg - fant jeg ut at jeg skulle lese bladet også. Og da kunne jeg med store øyne lese at Chanel sin mest populære sommerfarge i neglelakk, nettopp - den er brun - ble utsolgt og har hatt lange ventelister av damer som bare måtte ha akkurat den fargen. Fasinerende hva som foregår ute i den store verden, og som jeg ikke hadde anelse om fordi jeg ikke leser ukeblader og ikke bruker neglelakk...
Og hvis ryktene er sanne så er det visst lilla som blir det hete i høst - Chanel 509 Paradoxal - men ikke si at du har hørt det fra meg da :-)
Vel, da er det på tide å få av seg herligheten igjen, men hmmm neglelakkfjerner - det har jeg visst ikke...

Nail polish...
Due to a skin condition I never use it, but this brown color is so beautiful! It is from a little bottle that followed a magazine I purchased earlier this summer, and inside I could read that Chanel had a summer saleswinner in that color. It became so popular that a lot of wimen was on a waitinglist to get it on their hands (so to speak)
And if the rumors are true, the Chanel 509 Paradoxal will be the hit for this fall - purple in color. But don't tell anyone you heard it from me :-)
Well, time to get this color of my nails again - hmm, I guess I need to buy nailpolish remover...