Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 8. november 2009

Med symaskin!!

Ja, jeg har faktisk tilbragt noen lørdagstimer sammen med symaskinen min :-)
Og vi samarbeidet utrolig nok veldig bra, jeg hadde aldri trodd at jeg noengang skulle si at vi koste oss sammen - men det gjorde vi!
Jeg har lenge sett på denne trinn for trinn bruksanvisningen som Timotei har laget, og jo mer jeg leste, jo mer overbevist ble jeg om at jeg skulle få det til. Mynt/sminkepungen er jo sååå søt, og jeg ville bare ha en sånn :-)
For at dette ikke bare skulle bli et slikt "jeg får se om jeg får det til" prosjekt, fant jeg fram et stoff som virkelig passet og satte igang. Om jeg klarte det? Hehe JA - bare se her!!!!


Men det gikk jo ikke uten litt problemer da...
Jeg leser fort og glemmer like fort, og da radius som skulle være 7 cm ble til diameter i min hjerne bare fra pc og bort til symaskinen, ja da må det gå feil da...
Så når jeg satt med 40cm glidelås og en pytteliten pung begyndte jeg å ane ugler i mosen :-) Men jeg hadde mindre glidelås også jeg - og her kan du se hva jeg fikk ut av det - en virkelig liten myntpung;


Joda, jeg vet, med sort kantbånd og sort glidelås bør man ha sort sytråd - men man skal være litt dreven for å planlegge en systund altså :-)
Her har dere et gruppebilde, sånn bare for at dere skal få nyte synet av mine syerier en gang til :-)


Tusen takk Timotei for kjempeflott innføring i sømmens mysterier!

Yes, I have made them. Me and my sewingmachine - together - ok I am a littlebit proud :-)