Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 9. november 2010

Vinter er kurstid

Ja det er vel slik jeg stort sett har kommet meg gjennom vinterene, med overtid og årsoppgjør - og kurser i diverse morsomheter. Da rekker man liksom ikke å legge merke til mørket og kulden, og vips så er det vår igjen :-)

Vel, de siste årene har det vært lite med dette siden hjernen sa takk for seg og valgte å legge på teflonbelegget, men nå kan jeg ha funnet en løsning.

I fotoklubben annonserte de kurs i Photoshop, og siden jeg får total hjernetåke bare jeg åpner programmet tenkte jeg at dette måtte være noe for meg.

Men en ting er å møte opp, en annen ting er å få lært noe...

Det var da jeg tenkte på min kjære...
Han har jo null interesse for både foto og Photoshop - men han er verdens snilleste fyr - og vips var vi begge påmeldt :-) Jeg møter opp og skjønner nada - han lærer, og kan gjennom vinteren lære videre til meg. Perfekt!



A course in Photoshop, me and my DH are attending.
Not that he have any interest, but with my CFS/ME-brain I am not capable to learn due such a short course, so he is helping me out. He is learning and can bring it on to me during winter. He is the best guy in the whole world, I am ever so greatful!