Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 19. oktober 2010

Nei takk

jeg skal ikke kjøpe den boken
altså boken til Arne & Carlos med Julekuler

Det har vært mye snakk og skriverier om boken, og jeg er jo litt nysgjerrig, men
nei takk, jeg skal ikke kjøpe den boken

Jeg har vurdert litt frem og tilbake, kanskje det hadde vært gøy å strikke julekuler, men
nei takk, jeg skal ikke kjøpe den boken

Boklansering på Maihaugen, ikke så langt herfra det, men,
nei takk, jeg skal ikke kjøpe den boken

Det begynner å komme bilder i flere forum og blogger av julekulene, de er jo veldig fine, men,
nei takk, jeg skal ikke kjøpe den boken

Så ser jeg bilde av en enslig julekule i en blogg... Den er så utrolig lekker - og jeg er solgt!
Dvs boken er solgt - til meg
- og jeg som ikke skulle kjøpe den boken :-)



Og nå som jeg har den i mine hender kan jeg ikke si at jeg angrer. Denne boken har høy kosefaktor og er en bok jeg kommer til å bla endel i på mørke høstkvelder. Og hva gjør det vel at jeg har 3 tepper, sokker og skjerf på pinnene fra før - det blir nok plass til litt strikking av julekuler også :-)

It was my intention NOT to buy this recently published book by the 2 Norwegian guys Arne & Carlos. 55 charts of a single x-mas ornament. I have NO need for it. But then I saw a photo in a blog of her beautiful knitted ornament, and I was sold - I just needed this book afterall :-) And I do not regret - it is a great book with nice photos and text, and of cause 55 charts for one ornament :-) And what do you know - it will be published in the US too :-) And the rest of the world will follow :-)