Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 14. oktober 2010

Klar for havet

Ja da er jeg klar for å pynte en hytte som ligger ved havet :-)
Jeg var så heldig at Berit hadde liggende slike kuler jeg etterlyste, og atpåtil ville hun selge de til meg.
Hele fem slike vakre kuler har jeg nå i hus. Så nå mangler bare hytten de skal pynte opp.



Berit sendte også med en kule uten tau, og foreslo at jeg kunne prøve å se inn i den så kanskje jeg fikk se den fremtidige hytten. Ja, den ser jammen ut som en spåkule :-)
Jeg prøvde lenge og vel, men så ingenting. Jeg har god fantasi, men slike evner manger visst.
Men så, etter flere forsøk, åpenbarte det seg et vidunderlig sted i kulen. Huset ligger på bryggekanten, båten er fortøyd rett utenfor inngangsdøren - hm jeg lurer på om denne kulen prøver å fortelle meg at jeg skal vinne i Lotto jeg??
Jeg går visst veldig spennende tider i møte skjønner jeg :-)



Berit er nå en utrolig snill og hyggelig dame, hun sendte med en gave til meg - en notisbok. Denne har hun laget selv, er den ikke vakker! Den er så fin at jeg har ikke samvittighet til å skrive noe som helst i den - den skal få ligge til pynt i stuen min.



Nydelig kort var det med, dette er også hjemmelaget - så koselig!



Tusen, tusen takk til deg Berit!

My glass floats has arrived, thanks to this kind blogger. She had several of htem stashed up, and was kind to let me purchase five of them - so now the only thing missing is the new cabin :-)
She enclosed a float without the rope, and suggested I could have a look and see if I got a vision of my new place - yes, it looks like a fortune thingie :-) I looked and I looked, but nothing happended - guess I have no such skills. But suddenly - a big house appeared - on a pier - with a boat just outside the front door - maybe this thingie are trying to tell me that I will win the lottery?? Wow, looks like I have exiting months in front of me :-) She also gave me a gift, the little book, isn't it just beautiful! It is handmade by her, and so is the card. Thank you ever so much Berit, you are the best!