Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 3. oktober 2010

Høst

Litt trist er det da, når høsten kommer,
terassen tømmes for møbler og pynt



og årets plommeavling er spist opp.



Men så er det jo litt kos også,
når høstfargene inntar stuen,



og det blir masse tid til strikking og kos i sofakroken



I år klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg syntes det er greit med høst eller ikke.
Jeg vet jo at vinteren ikke er langt unna, det er under tre måneder til jul, og på en merkelig måte syntes jeg faktisk det er litt greit :-)

Fall is here
My terass is empty and the plums are eaten, colors of fall had taken over my living room, and knit for winterwardrobe are to be planned.
Snow is due to fall within this month, and it is less than three months until x-mas - and in a strange way - I feel that maybe this year it is ok :-)