Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 24. juli 2009

En liten oppklaring :-)


Det trengs visst et lite tillegg til det forrige innlegget mitt :-)
Neida, jeg har ikke dykket for å ta bilde av manetene. Ikke har jeg puttet kameraet i vannet heller. Bildet er tatt på kveldingen, med helt stille vann, og manetene var så utrolig nydelige og klare :-)
Og litt sånn off topic; ikke er jeg Nikon eier lenger heller...
Det viste seg at det var feil på kameraet (en hel serie) og jeg ble bedt om å sende det inn til Nikon... Som igjen skal sende det til Baltikum for reparasjon... Vel, det fristet ikke lenger med det kameraet, og siden jeg kunne levere det inn igjen så ble det gjort :-) Så nå er jeg på jakt igjen - Pentax K200D - hmmm, kanskje :-)
Just a little edit to my last post; the photo is taken from above the water, not from under the water :-)