Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 20. september 2010

Det smitter

Ja det gjør fort det, når andre bloggere viser bilder av de nydeligste garnnøster eller vakre strikkerier.
For en stund siden viste Annepålandet noen flotte pulsvarmere, strikket i et garn som både hørtes og så lekkert ut. Så da måtte jeg selvfølgelig herme :-)
Vel, ikke herme helt da, for jeg hadde plukket ut et annet mønster som lå på vent, men garnet var jeg bare nødt til å kjøpe - Cash Tweed fra Pickles, 100 % kasjmir, mykt og deilig.



Jeg ble litt overrasket da nøstet dukket opp i postkassen, det virket ikke så mykt akkurat...
Men de ferdige pulsvantene ble supermyke og deilige etter en liten vask.
Strikket på pinne 2,5 etter et mønster jeg fant på Ravelry. Andefødder heter det - stilig navn :-)



Wrist warmers knitted in Pickles Cash tweed yarn, 100 % cashmere. Soft and cozy, and the idea for the yarn came by reading the Annepålandet blog. Pattern you can find here.