Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 15. juni 2010

Botanisk Hage

Da vi kom innenfor portene på Botanisk Hage på Tøyen i Oslo, ble vi helt overveldet. Så stort det var, og så utrolig masse blomster å ta bilde av.
Vi skjønte fort at her kom vi bare til å rekke over en brøkdel, og jeg for min del hoppet over alt som var inne og vandret rundt ute blandt bedene.
Nå kan jeg bare innrømme at jeg husker ikke et eneste blomsternavn, men det er det vel ingen som blir overrasket over :-)



Jo forresten, dette er valmuer, det er jeg helt sikker på :-)



Disse klumpene er så utrolig nydelige, og jeg tror faktisk jeg har hatt slike i bedet mitt engang...



Det var godt det fantes benker rundt i hele hagen, en liten hvil innimellom gjorde godt



Her kommer det vel vannliljer med tiden tenker jeg, regner med at vi var for tidlig ute...





Flott utsikt var det herfra også, mot en aldeles utbrendt himmel kan man skimte Holmenkollen.







Om dette er alle bildene jeg tok spør du... Neida, jeg har til mange flere innlegg her i bloggen - så et innlegg til blir det iallefall på dere :-)

Shots from Botanical garden in Oslo.
I must admit that I don't remember the names of the flowers, exept for the poppy :-)
It was a wonderful place to visit, and we had a great time with our cameras. But it was too much for the limited time we had, so I need to go back another time.
Is this all the shots you ask... Oh no, I have several more photos to show - at least one more post will come :-)