Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 5. mai 2010

Ristorante Bianco

I fjor - i begynnelsen av juni kan jeg se av bloggen - stengte jeg Ristorante Bianco for sommeren. Kun fordi nabokattene var litt vel nærgående i det høye gresset, og jeg var redd fuglene skulle bli kattemat.
I år får jeg visst ikke dette problemet...
Jeg vet ikke hvorfor, men det har vært dårligere med fugler her i vinter. Nå som insektene nok er mer spennende mat, er det omtrent tomt for fugler på fuglematerne, enda de fremdeles har igjen rester til de som vil ha.
Utenom denne damen da :-)
Hun har forelsket seg helt i en pose gamle mandler jeg fant i en skuff, og hun er her trofast to ganger om dagen for å spise. Men nå er det snart slutt på mandlene, hun er nede på restenøtter, og da spørs det om jeg ser henne igjen.
Vel, jeg får finne annet å ta bilde av i sommer, når snøen kommer skal jeg fylle opp igjen :-)



Soon empty in every birdfeeder in my Ristorante - will not be filled up until the birds need it :-)