Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 7. april 2010

Påskeplan B

Ja, da var jeg visst litt rask på enter-tasten og publiserte et innlegg med kun bilde og ingen tekst... Her kommer da det jeg egentlig skulle poste :-)
Vel, påskeplan B var å ta frem symaskinen.
Og vi har faktisk kost oss vi, for en gangs skyld følte jeg at det klaffet og at jeg ikke hadde noe særlig å utsette på det som ble laget.
Brille etui i herlige farger - og jeg ber dere legge merke til den lekre, rette sømmen som er sydd på den grønne delen :-)
En liten bløt boks som faktisk ble så vellykket at jeg har gitt den bort, det sier litt om resultatet. Og tilslutt et lite etui til lokkene jeg drasser rundt med i kameravesken, greit å ha de samlet på en plass.



Plan B for Easter was together with my sewing machine. And for once I felt that we had fun together :-) First I made a case for my glasses, and please notice the perfect seam on the green fabric :-) Next a little makeup-purse, and that one is already gifted. And last a litte case for some of the camera-gear, it is nice to have all the covers in one place.