Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 6. april 2010

Shopping på nett

Jeg har etterhvert blitt ganske god til å ikke la meg friste av alt som kan kjøpes på nett, men av og til må det gjøres unntak :-)
Helt siden jeg kjøpte speilrefleksen har jeg vært på utkikk etter en fotoveske som ser ut som en vanlig veske, jeg syntes nemlig ikke det er så kult å se ut som en turist med den klassiske fotovesken hengende over skulderen hele tiden. Og plutselig fant jeg den - en helt vanlig sak - nå kan ingen se at jeg har med kamera overalt lenger.
Jeg er skikkelig fornøyd!




Vesken er såpass stor at jeg får med 2 linser i tillegg til kameraet i hovedrummet, og alt er polstret slik at det ligger trygt og godt. I tillegg er det utallige store og gode lommer med glidelås til alle dubbeditter jeg må ha med, og enda er det plass til lommebok, mobil og alt annet som trengs i en veske - det smarteste kjøpet jeg har gjort på lang tid!
Takk til innehaveren av Fotoexperten.no for fin service og rask levering - og takk til damen med bloggen Haust, som satte meg på idèen!


Påskeværet i år har vært et kapittel for seg, stort sett har det sett slik ut der jeg har vært;



Egentlig var den store påskeplanen min å sitte i solveggen og nyte varmen og våren, men jeg skjønte rimelig fort at det bare var å sette i gang plan B. Så nå skal det endelig komme bilder av litt håndarbeid i bloggen min igjen :-)
Og skulle du lure på det - joda det snør fremdeles her jeg bor...

I have bought myself a new camerabag. I don't like looking like a tourist all the time when I bring my camera around, and finally I have found the perfect bag with lots of room for my photogear :-)
My intentions for this Easter was to enjoy the sun and the spring, but the weather has been like in the photo above most of the time. Plan B involved crafting - soon to come photos of the result. And just in case you are wondering - it is still snowing where I live...