Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 8. april 2010

ABC i ord og bilder

Da har vi kommet til siste bokstaven i denne runden i ABC i ord og bilder, nemlig Å.
Den bruker jeg på åker. Her jeg bor er vi nemlig omgitt av åker på alle kanter, til og med om du står midt nede i Gjøvik sentrum ser du åker hvis du løfter blikket.




Og siden jeg ikke fikk postet Ø midt i påsken, slenger jeg med den nå...
Øde kveldsgater i Gjøvik...





Ja da var det over for denne gang. Tusen, tusen takk Petunia for at du har latt oss være med på denne andre runden - det har vært kjempegøy! Og ettersom jeg skjønner skal det bli en runde 3 også, denne starter visst allerede neste uke. Heng deg på du også da vel :-)

Photos from Gjøvik area, fields and snow...