Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 12. januar 2010

Utfordret

Jeg er utfordret av Hverdagens gleder - i Petunia's sitatstafett.

Jeg vil bruke et gammelt kinesisk ordtak som sier

"Det trengs mer enn en fele for å bli spillemann"

Bildet er av min farfars fele. Fela går i arv, men det gjør ikke musikaliteten.



Jeg sender utfordingen videre til Gamleheksa og Viola - ingen tvang, kun hvis dere har tid.

Petunia's regler er som følger:
Stafettpinnen sendes videre til to blogger med oppfordring om å lage et lite innlegg med et sitat eller ordtak og med et bilde som illustrerer dette ordtaket/sitatet. De som får stafettpinnen og tar utfordringen, gir stafettpinnen videre til to nye personer. Alle som er med linker tilbake til dette Petunia-innlegget hvor hun lager en oversikt over alle bidragene! Husk å gi Petunia beskjed når dere har postet et sitatinnlegg!

Photo - my grandfathers fiddle.