Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 10. januar 2010

Striper i grønt og brunt

Sannheten er at jeg har ikke tatt i en strikkepinne eller heklenål siden før jul...
Det ble en plutselig stopp etter at jeg var ferdig med disse sokkene.



Pi sokkene har stått på listen min lenge, og med knallfargene av Wollmeise hadde jeg jo garn som passet perfekt.
Nå er det ca 90 gr igjen av dette garnet, med hovedtyngde på grønt. Dette skal få ligge langt nede i garnstashet mitt en lang stund - for nå er jeg mettet på grønt og brunt for en stund.


Pi socks in Wollmeise.
I have ca 90gr left of the Wollmeise, but that will rest for a long time in my stash, I don't think I need anything green/brown for a while.
To be honest, I have not knitted at all since before X-mas. When these socks was finished, it all stopped and has not yet started again...