Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 3. januar 2010

Da er vi igang

Ja da er jeg der - i året jeg skal sy minst 12 prosjekter...
Hobbybok-alongen i formet til Projo har startet og jeg har valgt prosjekt.
Først ut er boken "Lappeteknikk slik gjør du det" av Tove Fevang, grundig vasket ren for støv og klar til bruk.





Jeg starter med små forventninger og relativt tilbakelent, og tenker at en slik brikke kan være god å ha. Men når jeg tar i betraktning at jeg ikke er superglad i hjerter så skar idèen seg rimelig fort... Hvis jeg da ikke kan bruke min enorme fantasi og finne på noe annet enn hjerter da... Så slik blir det - mitt første prosjekt er Hjertebrikken - uten hjerter, men med noe annet flott :-)




The new along where I have dusted off my old un-used craftbooks has started, and this will be my first project - the Heart table mat - without hearts I think, because I am not a huge fan of hearts - but I will find something beautiful to replace them (I hope)