Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 2. januar 2010

Ojsann

Ja det ble visst en lang bloggferie for min del :-)
Vi er allerede over i 2010, og jeg må jo få ønsket dere alle et Godt Nytt år!
Og jeg vil jo få takke alle dere som legger igjen så masse koselige kommentarer hos meg, jeg gleder meg til et nytt år sammen med dere. Nytt år og blanke ark, jeg er sikker på at dette blir fantastisk!





2009 ble avsluttet med et gavedryss over meg :-)
Julepresanger på julaften selvfølgelig, og i romjulen fikk jeg pakke fra det store utland. Kjære Misha har heklet både brikke og en liten pose til meg, tusen tusen takk! Nydelig håndarbeid er det, og tenk å benytte seg av så tynt heklegarn og heklenål, dette er tålmodighetsarbeid jeg ikke tror jeg skal begi meg ut på. Med i pakken fulgte også et nydelig julekort og en pose med sjøfigurer som skal påminne meg om sol og sommer. Herlighet, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, jeg blir så glad over slik omtanke. Tusen takk Misha!




Og til og med før julaften fikk jeg lov å pakke opp pakke :-)
Snille Kath hadde sydd sminkepunger til meg, og sendte postmannen med førjulspresang. Og sjekk det stoffet - det er bare meg!
Tusen tusen takk Kath, jeg er så glad for at både sylysten og blogglysten din har våknet igjen! Nå må du få lagt opp noen masker på strikkepinnene, så treffes vi i dette nye året :-)


Vel, det siste jeg fikk i posten er vel ingen gave, men jeg må bare vise frem :-)
Tenk - jeg har fått frøkatalog i posten! Jeg er sikker på at dette er et tegn på at det nye året kommer med mange overraskelser - og kanskje en praktfull blomstrende hage... Eh - not :-) Men jeg tar det som et tegn på at noen har troen på at jeg en dag skal få en blomst til å overleve:-)



The end of 2009 brought me wonderful surprice parcels from 2 of my dear blog-friends :-)
Thank you so much Misha for the wonderful crochet you have made for me! I totally adore your work, and I can say without no doubth that you are much more patient with your craft than I am with mine. This is so beautiful work and I love it! Thank you a thousand times!
The second gift is from a Norwegian girl - Kath. She has made me two makeup purses, and when you look at the fabric she has chosen - she knows me well I think :-) Thank you so much Kath - you really made my day :-)
Last photo - I take this as a token to that someone out there belive in me - as a gardener :-) This is a catalogue filled with photos of beautiful flowers, and the seeds can be purchased on net... Maybe next summer my garden will be filled with wonderful flowers :-) Eh - wonders can happend you know :-)
I wish you all a Happy New year, thank you so much for all your nice comments and personal contact in 2009, and I look forward to 2010 together with you all!