Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 26. juni 2009

Litt innimellom prosjekter...

Egentlig så strikker jeg jo på den sorte jakken min...
Og jeg har strikket og strikket - den er faktisk snart ferdig :-) Så nesten ferdig at jeg gadd ikke å dra på det store prosjektet når jeg reiste på hytta, jeg tok med god samvittighet med litt bomullsgarn for å hekle en solhatt istedet. Oppskrift fant jeg på Garnstudio, enkelt og greit.
Og Leon stiller gladelig (eh - not) opp som modell, men hva du ser av solhatten min er jo en annen sak :-)






Puh, endelig var jobben over og han kan gå tilbake til det han egentlig drev med - å sole seg :-)


A sunhat crocheted with cotton yarn, pattern on Garnstudio.com. With Leon as a model you don't see so much of the hat :-) And he is happy when the photoshoot is over, then he can go back to what he originally was doing - a sleep in the sun :-)