Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 25. juni 2009

Kjøpestoppsprekk...

Ja i dag sprakk det gitt :-)
Jeg har leeenge hatt kjøpestopp på klær, sko, vesker og annet fordi det bare kjøpes på innfall og ikke etter noen fornuft. Ved en oppryddning hadde jeg nesten ingenting å kaste, bare skap og skuffer fyllt med nesten nye ting - mesteparten brukt kanskje en eller to ganger. Så jeg ble enig med meg selv om at galskapen måtte ta en ende, og at nå skulle det jeg hadde brukes og slites på før jeg kjøpte noe nytt. Egentlig har jeg vært ganske så flink syntes jeg, det er kun nødvendige ting som er handlet, jeg kan jo ikke gå med hullete truser heller da :-) Et par tre år har jeg nok holdt på, og hvis det har vært noe jeg har hatt fryktelig lyst på så har jeg ønsket meg det i jule- eller gebursdagspresang. Men i dag sprakk det, og jøje meg så herlig det føles å shoppe litt villt og uhemmet :-) Og ja - det ER en pose med garn du ser - det sprakk visst litt for garnkjøpestoppen også :-) Men er det egentlig sprekk når jeg kjøper garn til et prosjekt jeg nettopp har bestemt meg for å strikke - og jeg får ikke strikket det hvis jeg ikke kjøper garn... Må tenke litt på den...

I needed some shopping today - and YAY - a plastic bag with brand new yarn :-)