Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 9. juni 2009

Hvor ???

Har du sett solen???
Leon er lettere forvirret. Terassen er gjort istand for sommeren, det er benker og stoler og bord, blomster og filleryer, men allikevel sitter vi inne og ser på all stasen. Når terassedøren står oppe smetter han ut og legger seg langflat på gulvet - bare for å komme like fort inn igjen - man trenger faktisk sol for å sole seg !!

Her ser dere min sommerlektyre :-) Etter å ha bladd i haugevis av fotobøker fant jeg endelig en som fenget meg. På norsk, med teskjeinnføring og mange flotte tips og eksempler skal jeg nå tilbringe de varme herlige sommerdagene på samme terassen med kaldt i glasset og denne boken. Jeg heller mest til skyggen jeg da - men for å få skygge må trenger man sol :-) så jeg lurer også - hvor er solen ???
Has anyone seen the sun ?? It is summer here, but the sun disappeared, and now we want it back !!