Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 10. juni 2009

En utfordring

Da jeg hadde skrevet innlegget om booooring strikk - dvs jakke og sjal - kom det en utfordring i en kommentar fra Merethe. Hun hadde et like boooooring sjal liggende - om vi skulle utfordre hverandre til å bli ferdigstrikket før helgen ?
Jeg hoppet på jeg, men dro fristen litt lenger, så søndag kveld blogges mitt ferdige sjal. Dette blir gøy ! (Tror jeg hehe)
Kanskje du har et boooring sjal i en pose eller skuff også ? Heng deg gjerne på sammen med oss :-)

En sak litt OT... Jeg ser det begynner å ta seg opp med tagger og awarder i bloggene rundt om kring. I den anledning vil jeg gjerne gjøre min blogg til en tag og award fri sone. Litt sært ?? Ikke missforstå - jeg er veldig glad for all ros, alle koselige kommentarer, alle linker til min blogg, alle spørsmål jeg får - dere er så flotte og snille alle sammen! Men jeg har fryktelige kvaler når jeg skal dele videre - særlig awardene. Jeg leser ikke hundrevis av blogger, men de jeg leser liker jeg veldig godt, og å velge mellom disse når jeg skal dele videre er så vanskelig at jeg helst vil slippe. Men igjen - tusen takk til dere alle for at dere gjør det morsomt å blogge!