Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 8. juni 2009

Av to onder...

har jeg virkelig vanskelig med å velge hvilket for tiden. Jisses, skal det ikke være koselig å strikke da ??
Denne helgen har vi hatt skikkelig innevær, kaldt og blåst ispedd endel regnbyger. Og slikt er jo anledningene hvor man skal kose seg i sofakroken med snacks og snop og favorittstrikketøyet.
Jeg holder på med en jakke med fletter som kun mangler noe av siste forstykket før jeg kan montere og strikke på kant foran og rundt halsen - booooring!
Så, for å bøte litt på dette og strikke på noe mer morsomt innimellom begynte jeg på et sjal, som skulle vise seg å være - booooring!
Så nå har jeg to prosjekter på gang som krever både innsats og stålvilje å plukke opp å strikke på...
Og for at de skal bli ferdige - ja for det skal de - har jeg nå satt stopp for å starte på nye prosjekter inntil BEGGE er ferdige. Nå er det jo svært dårlig med strikkeinnlegg i bloggen min for tiden - men med dette spørs det om jeg innfører fullstendig tørke :-)

I have two WIP these days, both sooo boooring to knit. One jacket and one shawl... I have now made a promise to myself - no more CO before both are finished - yay, it may be a while before another post with knitting in my blog :-)