Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 14. mai 2009

En skatt mindre å klappe på...

Et av de første garnhespene jeg kjøpte på nett var Zen Yarn Garden Cashmere sock yarn. Det begynner å bli leeeenge siden, men garnet er så fint at jeg har ikke hatt råd til å strikke det opp :-) Men sannheten er at det begynner å bli mange av disse hespene som bare er til å klappe på, og nå er det nok - her skal alt klappepå garnet strikkes opp før noe nytt garn kommer i hus. Førstemann ut; ovennevnte garn strikket til en old shale smoke ring :-)

Jeg har forresten fått spørsmål om hvordan det går med Bianco Spa. Vel - skjæra har drukket vann 2 ganger, nabokatten 1 gang, og sist jeg fyllte på vann satt det 4 strandede maur på steinen jeg har satt midt i fuglebadet... Ingen umiddelbar suksess altså :-)

Knitted from one of my long saved treasures Zen Yarn Garden sock yarn. I do collect too much of my nice yarn, it is somehow never a pattern good enough for it :-) But now there will be changes, I'm going to knit it all up before I can purchase any new yarn! OT; a Bianco Spa update - until now a Magpie (Pica pica) has been drinking water 2 times, the neighbours cat 1 time, and last time I filled it with water I found 4 ants on the rock I have put in the pound... No sucess project so far...