Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 15. mai 2009

Fredag igjen

og igjen tid for ABC i ord og bilder.
I dag er bokstaven K og jeg stod visst litt fast - noen bokstaver er vanskeligere enn andre :-)
Inntil naboens katt plutselig kom ruslende forbi og satte seg greit i fotoposisjon på plenen sin - ok det får bli dagens K.
Jeg er mer en hundeperson og hunder leser jeg ganske greit tror jeg. Men katter syntes jeg er litt vanskeligere... Denne har jeg for eksempel aldri turt å klappe, den ser jo ikke særlig blid ut... Men jeg tror vi er venner - den leverer iallefall døde mus på dørmatten vår innimellom - og det må vel være et godt tegn eller...
My neighbours cat, looks so grumpy that I have never deared to pet it... But I think we are sort of friends, or else it wouldn't had delivered dead mice on our doormat inbetween...