Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 13. mai 2009

Bare litt mere...

Nå er dere kanskje lei av fugler, men jeg må bare få med et liiiite innlegg til :-)
Bokfinken er nemlig blitt en fast gjest her, og endelig har jeg lært meg triksene for å få tatt bilder av den. Den spiser jo fremdeles bare fra bakken, så da får den særbehandling - frømix direkte på gresset - et sted hvor jeg har fotosjanse! Og siden det da ble noen bilder, og jeg har vanskelig for å plukke ut et, så poster jeg noen forskjellige - siste fuglepost på laaaang stund - lover!!

Og så en liten avsluttning på det hele, stæren har jo også vært innom :-)


I can understand if you all are getting a bit bored of flowers and birds now, so I promise - last birdphotos in a while :-) The Chaffinch is now a regular guest here in my garden, and since I started feeding it on the ground it is much more easy to take photos. And the last birdphoto - a Starling on a short visit.