Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

mandag 13. april 2009

En ufattelig trist påske

Jeg mistet pappa'n min i starten av påsken etter kort tids sykdom - det er så ufattelig trist. Han som har vært med på å gi meg et godt og trygt liv og så mange fine stunder er borte, det er så uvirkelig.
Tiden går med til en masse som skal ordnes og til å ta vare på moren min, så bloggland kommer for en tid ganske langt ned på listen. Derfor vil jeg takke alle som har lagt igjen ABC kommentarer og påskehilsener - jeg har ikke ork til å besøke dere akkurat nå. Men jeg kommer sterkere tilbake - det tar bare litt tid.
My dear father died during Easter, and I will be absent from my blog for a while to take care of my mother and arrange for everything. I will come back when time is right.