Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 13. februar 2009

Nå er jeg skikkelig skuffet

Dans på roser skal holde kurs i bloggen sin om hvordan man sår lavendelfrø og ender opp med planter man kan sette ut når det blir varmt. Jeg hadde gledet meg til dette, og satte kursen for Plantasjen for å kjøpe lavendelfrø. Her var det masse frø, men tror du de hadde lavendel - å nei da!
Kanskje jeg skal så gulrøtter istedet, det hadde de massevis av frø til.
Og påskeliljer stod der gule og fine - jeg måtte kjøpe med som trøst. For jeg er skikkelig skuffet, jeg hadde så lyst til å få til noe annet enn å ta livet av blomstene.

Og så kunne jeg ikke motstå disse!

I visited my flowershop again today
I visited a garden center today, looking for seeds. No luck with the seeds, but flowers I got!