Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 14. februar 2009

Fuglefotojakt del 2

Siden fuglene ikke vil komme til meg, får jeg besøke de.:) Der hvor Hunnselven renner ut i Mjøsa er det fremdeles åpent vann, og her samler det seg masse ender om vinteren. De er fryktelig tamme og river gjerne posen med mat ut av hendene på deg hvis du ikke er kjapp nok til å fòre de.

Hva sier du - er ikke jeg en and?? Har du aldri hørt eventyret om den stygge andungen??? Vissnok ble den damen en svane, men man kan jo håpe??

Ei frempå dame møter meg - hei du, kommer du med mat?
Ei annen dame har visst litt problemer - Ja men kjære, det er jo Valentine's Day i dag da...


Makan til mas, dette gidder vi ikke!
Jeg tror jeg tar en flytur jeg, blir kald på bena av å bare sitte her å vente.

Til og med på parkeringsplassen lå de og ventet på at det skulle komme noen med mat.
Til slutt - et andeportrett! Neste innlegg blir om strikking - jeg lover!!!

Duck-portrait...
Birdphotoshothunting part 2. Since the birds don't come to me, I paid them a visit. Where the river meets with lake Mjøsa there is still open water, and there the duck's gather waiting for food. A lot of duckshots today, and finally a duckportrait.. Next post will be about knitting - I promise!