Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 12. februar 2009

Dagens værmelding herfra

SOL!

Love the sunshine...
Til og med jeg er fornøyd når solen skinner, men når sant skal sies så er det skitkaldt her...
Må bare få takke for alle innspill på gårsdagens innlegg, tror jeg har lært meg forskjell på kråke og skjære nå - men sjor er jeg ennå usikker på :)
Jeg har fått en utfordring fra Audhild - ta den 6. mappa med bilder, og det 6. bildet i mappa. Skriv litt om det og utfordre 6 nye venner.
Vel, mitt bilde ble dette - fra en Toscana ferie, og jeg tror ikke jeg trenger å si at jeg ønsker jeg var der nå... Denne utfordringen har jeg sett hos mange så jeg sender den ikke videre, men ta den gjerne med deg hvis du ikke har hatt den.

Og så har jeg fått en award. Tusen takk Organic-Lizzie - jeg sender den tilbake til deg med en stor klem!
Prisen heter "The Marie Antoinettè a Real Person, a Real Award"

Den skal deles videre til 6 personer, men jeg har tatt en liten ferie fra utdelinger for tiden. Får komme sterkere tilbake senere.

Today we have, as you can see, SUN! I love it, but honestly it is freaking cold... Thank's for sharing your knowledge on Pica Pica Alwen, always fun to learn something new! The second photo is from summer vacation in Tuscany, Italy. I have been tagged for the 6th photo. And then an award for me.