Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 15. februar 2009

Eh... Hjelp....

Vi har allerede fastslått at mine kunnskaper om landets fugler er rimelig nær null... Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle være veldig flink før jeg postet bildet - bare for å brife litt liksom - så jeg har søkt på nettet for å finne ut hva slags fugler dette er. Men jeg visst heller ty til dere - si meg er dette ravner???
Alt jeg finner som ser slik ut heter ravn, men alle ravner jeg finner bilde av har brune øyne... Det at disse ikke ser ut til å ha det kan jo være kameraet som spiller et puss på fargen - jeg har fått Leon's brune øyne til å bli blå fotografert i dårlig lys. Noen som vet hva disse søte små heter?
Ja, jeg vet at jeg lovet et strikkeinnlegg, men jeg er ganske utålmodig på å få vite om disse fuglene skjønner dere - neste innlegg er om strikking - garantert!
I think we already have established that my knowledge in birds are pretty poor... But before posting this photo I really have searched a lot on net to find these birds name, and what I came up with is Raven... But in all the photo's the Raven's have brown eyes, these one's doesn't look to have that. Of cause, that can be my camera twisting the colores, I have managed to get Leon's brown eyes blue in photo's taken in poor light... Do you know what bird this is?
And yes I know, I promised you a post about knitting - next time - really, I promise!