Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 7. november 2008

November luen

Alongluen på Hobbyboden denne måneden er Star Crossed Slouchy Beret og finnes som Ravelry download for de som er der inne. Et skikkelig uskarpt bilde dette her, men ut en haug av knipsinger var dette det beste jeg fikk klippet til. Jeg har strikket i Olivia Alpaca, rester etter årets påskestrikk, på pinne 5mm og 7mm. Luen ble fin den, og etter at jeg har bestemt meg for at jeg kler baggyluer så tror jeg jammen at jeg beholder denne selv også.
The KAL hat this month is Star Crossed Slouchy Beret and can be found on Ravelry as a download. This is a really unfocused photo, but still the best I managed today. The hat is knitted from Olivia Alpaca, leftovers from my Easter project, and I have used needle 5 and 7 mm. And since I have decided that I look pretty good in baggy hats, I think I will use this myself.
Ser dere at jeg har vært hos frisøren?? Det er visst slik jeg skal se ut, og ikke som en liten bamse. Syntes jeg ble fin jeg, men det er litt kaldt... Og dekken er ikke streetwear altså, ikke for tøffe gutter som meg!
What do you think about my hearcut?? It is like this I am supposed to look, and not like a little bear they say. I think I look good, but it is a bit cold... And I am much too tough to wear sweaters!
En lurvete og kald liten sjel satt utenfor vinduet mitt i dag, jeg tror vi har samme drøm...
Sol, svømmebasseng, uterestauranter... Sukk....
This little fellow sat outside my window today, and I think we share the same dream...
Sun, swimmingpools, pavement restaurants... Sigh...