Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 29. oktober 2008

Så kom det hit også...

Vi slapp selvfølgelig ikke unna. Halve Norge meldte om snø i går og i dag våknet også vi opp til vinteren. Jeg er ikke glad i dette kalde hvite, så nå går jeg i hi og venter på en ny vår. Skulle egentlig ønske jeg kunne gjøre som bjørnen og sove meg igjennom, men det får jeg nok ikke til. Så jeg får gjøre som jeg alltid har gjort, ta en dag av gangen... Nå er det ikke lenge til jul, så er det februar hvor det går mot lysere tider og vips så er det vår igjen. Og hvis man da ikke bryr seg om å tenke på at det er 5 måneder dit, så er det kanskje mulig at tiden bare flyr avgårde... Håper jeg...
Jeg er iallefall godt rustet med strikkeklær. Jakker og vester, sokker, luer, vanter og votter, og her er jammen et nytt Baktusskjerf også.
So the time has come - the winter is here. Today we woke up to a white world...
I am not fond of this white cold time of year, and wish I could do like the bear - sleep it through. But that is not possible, so I just have to face one day at the time. Now there is soon Christmas, then comes February when we will see some light during the day, and then it is not long before the spring appeares. And if I try to forget that this takes 5 months, I probably will do well afterall...
But at least I have some good warm knitting to wear. Jackets and vestes, socks, hats, mittens and gloves - and what do you know - here is a brand new scarf too.