Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 26. mars 2008

JUBILEUM/ANNIVERSARY

Korken smalt i taket, boblene spretter, forsyn deg med sjampis for her er det fest!
Denne uken har jeg blogget i 1 år og det må jo feires på behørlig vis.
Tale! Tale! Javel da... Jeg vil takke alle mine nye venner som jeg aldri hadde lært å kjenne hvis det ikke hadde vært for Bloglandia. Dere er alle tiders og jeg setter så stor pris på dere, bloggene deres og kommentarene dere legger igjen her hos meg. Noen har jeg truffet i virkeligheten, det har vært kjempekoselig - andre skulle jeg ønske jeg kunne møte, men avstanden er nok for stor foreløbig. Da fester vi videre, men en ting må jeg bare si, det er arbeidsdag i morgen og jeg tar ikke ansvar for de som ikke kommer seg på jobb pga min frie sjampanjebar!
Og selvfølgelig må det deles ut en gave - legg igjen en kommentar på denne posten så er du med i trekningen - den skjer på lørdag.

The cork hit the ceiling, the bubbles are flowing, please enjoy the Champagne cause we are having a party! This week I have been blogging for a year, and that we have to celebrate.
Speach! Speach! Oh well... I would like to thank all my new friends whom I never would have gotten to know if I not had started my blog. You are all special to me, so are your blogs and the nice comments you leave for me. Some of you I have met in real life, that has been great - others I wish I could meet, but the distance is too much at least for now.
So come on lets party! But I have to say, it is a workday tomorrow and I will not be responsible for those of you that not make it to work because of my free champagne bar!
Of cause there will be a prize - leave a comment in this post and you will take part in a random drawing - that one will happen on Saturday.