Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 8. desember 2007

O jul med din glede

Og en av mine gleder er å lage julepresanger, jeg syntes det er så gøy å gi bort noe jeg har laget selv. Det har jeg gjort i alle år og min mor og far er vel det største offeret for mine påfunn. Jeg er egentlig ferdig med det jeg skal lage, men så dukker det opp gode idèer i ettertid - her en isskrapevott som skal ligge under et juletre i år. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble veldig inspirert av Bea sine flotte pulsvanter og måtte prøve meg på litt dekorering, og med litt trening blir jeg nok flinkere.



I am in fact finished making Christmas gifts, but somehow I find new things to make anyway. This icescrapemitten (again a word I hope you understand, because I don't know the English term...) was so fun to make. I was so inspired by Bea and her fingerless mitts, so I had to try decorating my mitten. And maybe with a bit more practice the next attempt will turn out even more great.