Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 7. desember 2007

Julemesse

Jeg har vært på julemesse, men ikke i min egen by nei! Disse fuglematerne har reist langt, helt fra vestlandet...
Da BeritT blogget om alt det fine de skulle ha på julemesse falt jeg pladask for disse - er de ikke flotte! De går under "må bare ha" og takket være henne fikk jeg kjøpt 2 stykker. Nå henger de på garasjen med meiseboller i og fuglene koser seg glugg i hjel.

I have been at a Christmas fair, not in my own town, oh no these two birdfeeders are comming all the way from the west of Norway. BeritT was blogging about their fair and when I saw these I just knew that this goes under "need to have". Thanks to her I could buy two of them and now they are hanging on the garage and the birds are sooo happy.

Og da jeg pakket opp hadde hun jammen lagt med en julepresang, en søt liten nisse. Tusen takk Berit - den har hedersplass på peisen!
And when I opened the package she had added a Christmas present for me, a qute little Santa. Thank you so much Berit!

GOD HELG TIL DERE ALLE, KOS DERE MED JULEFORBEREDELSENE!
OG TUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE KOMMENTARER DERE LEGGER IGJEN , DE BETYR VELDIG MYE FOR MEG.
I WISH YOU ALL A NICE WEEKEND AND THANK YOU ALL FOR SO MANY NICE COMMENTS IN MY BLOG!