Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 12. desember 2007

Pakke fra min hemmelige venn

Jeg har fått pakke fra min hemmelige venn (som jeg vet er Glastrikk) i Hobbyforum, og se bare her så mye fint jeg har fått! Nydelig lilla Drops Alpakka garn med forslag til å strikke votter som det står oppskrift på i Dropsheftet, te og julemarsipan, og et flott hjemmelaget kort. Tusen, tusen takk Glastrikk - du har truffet rett på spikeren med denne gaven - jeg er strålende glad!

Today I received a gift from my secret friend in Hobbyforum, and look at all the great things she has sent me! Drops Alpakka yarn in beautiful purple colors, and pattern to go with it for mittens. Tea and marzipane (I looove it) and a beautiful homemade Christmas card! Thank you SO much Glastrikk - I just love it all!!!