Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 20. november 2007

Et syprosjekt

Ja du leste riktig - jeg har faktisk sydd en krans!
Jeg meldte meg på en sykveld på Hobbyboden som Liv-Toril satte igang, og målet var å sy en krans. Her er resultatet, kanskje ikke det vakreste på jord, men jeg gjennomførte nå iallefall. Både symaskin og nål og tråd var en gedigen utfordring - om det blir flere syprosjekt - vel, jeg har meldt meg på noe stitcheri greier også så vi får se.....
Yes, it is true, I have actually sewn this!
I joined a sew evening at the Hobbyboden forum, and the goal was to sew this. The result is maybe not the most pretty one, but at least I made it. Both the sewingmachine and needle and tread was a big challange - am I going to sew again - well, I have joined a stitcheri thing....