Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

onsdag 21. november 2007

En ny along....

Jeg har meldt meg på en ny along, nemlig
Her skal vi gjennom hele 2008 sy et stitchery hver måned ut fra et mønster som blir lagt ut av noen syglade frivillige damer. Denne alongen er satt igang av Merete på Hobbyboden, og har du lyst til å vite mer kan du ta en titt i denne bloggen som er laget for alongen.
Om jeg tar meg vann over hodet her det vet jeg ikke, men jeg har brodert før iallefall. Da jeg lette etter gammelt brodergarn fant jeg denne, en 20 år gammel UFO som kunne blitt utrolig fin hvis den bare hadde blitt ferdig, men det blir den nå ikke...

I have joined another along - a stitchery along. I don't know how this will turn out, but at least I have done some embrodery before.
And searching for embrodery tread I found this 20 year old UFO.... This could be very nice when finished, but that we will never see.
The along is started by Merete at Hobbyboden forum and in this blog you can see the progress - but it don't start before 2008!