Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

lørdag 17. november 2007

Og mere votter....


På Ravelry så jeg et par flotte votter, og hun som hadde strikket de hadde også lagt ut diagrammet. Jeg spurte om jeg fikk lov å kopiere det, det sa hun ja til, og her er resultatet.
Tusen takk Ssailorss!
De ble litt store så jeg har tovet de for hånd til en størrelse som jeg håper passer til min far. Han har gebursdag i desember.
In Ravelry I saw a pair of lovely mittens, and the girl who had knitted them had also posted the chart. I asked if I was allowed to use the chart, she said yes, and here is the result.
Thank you Ssailorss!
They turnes out a bit big so I have felted them by hand to make them fit what I think is the right size for my father. He has his birthday in December.

Nå er jeg rimelig lei av å lage julepresanger men ennå har jeg minst 4 igjen. Har bestillt garn til resten, men fikk mail i dag om at pakken var gått i stykker i posten og var returnert til avsender. Aaarrrghhhhh! Skjønner de ikke at jeg trenger det garnet og det fort!!

Men jeg har benyttet sjansen til å starte på et par Paradoxale til meg selv, bilde kan du se under her....

Silkeprosjektet mitt går forresten strykende, det er strikket ferdig, og nå er det bare igjen en siste finish med symaskinen. Og DET kan jo ta sin tid å få ferdig.

I am now pretty bored with making Holiday gifts, but I have still about 4 left. I have ordered yarn for the rest of the gifts, but today I got a mail where I was told that the package has been damaged in the post and will be returned to sender. Aaarrrghhhh! Do the not understand that I need that yarn, and I need it now!!

I need something on my needles so I started on some mittens for myself as you can see below...

My recycled silk project is finished, just need the last touch - with the seewingmashine - now THAT can take a while.