Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 30. november 2007

Broderuskene mine er ferdige.


Ja for det er visst det det heter har jeg skjønt.
Litt har jeg jo lært av dette;
finner du en knallfin farge sjekk at du har nok tråd før du begynner å sy,
hvis stinget er utenfor streken så plukk det likesågodt opp med en gang,
tegn mønster midt på stoffet, det ser dumt ut å ha det nederst.
Nå står det bare litt igjen - dette skal jo bli et nålebrev... Symaskin ja - jeg får prøve å godsnakke med den...
My stitchery is finished, and I have learned from my errors... I am ready for the along!
But the project is not finished yet, I need to use the sewing machine for the rest.
Well, we need a long good talk the machine and me...

Ønsker dere alle en riktig god helg, og takker så masse for alle hyggelige hilsener dere legger igjen her. Det er SÅ koselig!
I wish you all a great weekend, and thank you SO much for all your nice comments!