Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

søndag 2. desember 2007

Recycled silk...

Endelig har jeg fått meg et nett.
Dette var kjempemorsomt å lage og garnet var spennende å strikke av. Tykkelsen på garnet varierte fra det tynneste som hårstrå til det tykkeste som burde vært strikket på pinne nr 10 eller noe sånt. Snodig garn, men kjempefint. Jeg har brukt pinne nr. 5 og syntes resultatet ble bra. For og bakside ble forskjellige, ganske så stilig.
My recycled silk project finally finished. This was a fun knit with a strange but fun yarn. I have used 5mm needles and think it turned out pretty good. The front and back do not look alike.


Og se her da! Jeg har fòret det! Og se de flotte lommene jeg har laget!
Look at this - a linen - with pockets - and yes, I have done it all by my self!

Mønsteret finner du på KnittingDaily.com hvis du har lyst til å prøve!

The pattern you can find at KnittingDaily.com if you want to give it a try!