Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 27. november 2007

Litt utålmodig.

Stitchery alongen jeg meldte meg på starter ikke før i 2008, men noen er litt utålmodige og må bare prøve litt. Da Merete viste i bloggen at hun hadde tenkt å trene på et nålebrev, klarte hun å friste meg så jeg satte meg straks ned for å tegne. Jeg har lenge ønsket meg et nålebrev, har lenge hatt et stempel jeg har hatt lyst til å bruke, så saken var egentlig klar. Her er jeg i gang, og jeg tror det er godt jeg trener litt, dette er faktisk en hel kvelds arbeid.....


The stitchery along I joined is not supposed to start before 2008, but some of us is a bit unpatient. When Merete wrote in the blog that she was gonna practice on a sewing needle case (my own made word - hope you understand) I just had to join her. Here is what I have done so far, this is actually a whole evenings work so I understand that I need a lot of practice.
On the back I will make the banner for the along, I think that one is pretty neat.
På baksiden skal jeg ha banneren til alongen for den syntes jeg er ganske så fin.