Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

tirsdag 30. oktober 2007

Endelig tøfler...

En annen blogger jeg er innom mer enn jevnlig er Sylvia. Hun lager så mye flott og jeg skulle ønske at tiden strakk til for å prøve alle idèene hennes. Hun er også en kløpper på å lage mat og bake, ta en tur innom henne og se!
Hun har laget noen råflotte sokketøfler som jeg bare måtte prøve meg på. Men av og til så skjønner hjernen min ingenting, og etter 2 forsøk måtte jeg innse at jeg ikke fikk det til uten hjelp. Tusen takk Sylvia, endelig ble det tøfler på meg - hjertelig takk for hjelpen!
Jeg har strikket i Viking SportsRagg og de er deilig myke og varme.
Another blog I visit more than often is Sylvia. She makes incredible knitting and crochet, and she also do a lot of yummi cooking and baking. I only wish that there was enough spear time to try more of her things. Make her a visit and see for yourselves!
She have made some awsome slippers that I just had to try to copy. But sometimes my brain understand less than nothing, and after two attempts I just had to realize that I needed help. Thank you so much Sylvia, at last I have my slippers - thank you for all your help!
The slippers are knitted in Viking SportsRagg yarn and they are soft and cosy, and warm.