Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

fredag 26. oktober 2007

Nye tovede votter...

Men ikke i P2 denne gangen heller. I matbutikken "min" har de Mor Aase garn, og sist jeg handlet hadde de nytt gult og rødt ullgarn som på en merkelig måte fant veien til handlekurven... Garnet tovet mindre enn Østlandsgarnet så dette ble mykt og fint på 40 grader.


New felted mittens, not in the P2 yarn as I had planned, but in Mor Aase wool. In the shop where I buy food they also have Mor Aase yarn. Last time I went shopping they had some new colors - yellow and red - and in some mysterious way this yarn found the way in to my shoppingbasket and hided amongst the food.... The yarn felted less than the Østlandsyarn, so these mittens are soft and nice to wear. They are felted in 40 degrees.




Og se på dette garnet da dere! Jeg har fått tak i 6 bunter med "Recycled silk" som jeg holder på å strikke av nå. Hva det skal bli - dere må nok vente å se - enten blir det knallfint, eller så ser dere det aldri mer....

Have a look at this lovely yarn! I have managed to get hold of 6 skeins of "Recycled silk" and I am knitting - oh no - you just have to wait and see - either it will be great, or maby you will never see it again....

Ønsker dere alle en god helg, og takker så masse for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen!

I wish you all a great weekend, and thank you so much for all your nice comments!