Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 1. november 2007

En ny along....



Jeg har meldt meg på en along i Hobbyboden - La fantasien råde. Temaet vi fikk var "lek/noe å leke med". Jeg har god fantasi, men ikke alltid evnen til å få det ferdige arbeidet like fint som jeg ser det for meg før jeg begynner - men her er iallefall bidraget mitt - en fingerdukke.
I have joined a KAL called - "Use your imagination". The theme we got was "play/something to play with". I am quite inventive, but the result is not always as good as I imagine before starting - here is my contribution - a fingerdoll.

Jeg tror jeg poster et bilde til - så får dere noe fint å se på. Tulipanene mine - er de ikke fine!
I think I will post another photo - to give you something nice to look at. My tulips - are'nt they beautiful!