Vær snill og respekter at alle bildene er min copyright / Please respect copyright on all photos in my blog.

torsdag 7. oktober 2010

Pakke i posten


Åh jeg elsker pakker i posten :-)
I går kom det en fra det store utland - USA - New York - tenk det, pakke til meg fra byen over alle byer!



Kjære Virginia har sendt meg en strikkebok, tusen tusen takk Virginia!



Her var det masse flotte oppskrifter, noe for enhver smak,
og foreløbig har dette kommet inn under kategorien "bare må ha".



Virginia er en veldig koselig dame som bor i New York med mann og en utrolig søt liten datter - og så to puser. Hun er god på å fotografere og tar de herligste bilder fra byen jeg har såååå lyst til å besøke. En dag skal det ønsket gjennomføres, det vet jeg like sikkert som at jeg en dag ender opp ved havet! Og så strikker hun så mye fint!
Bloggen hennes finner du her, ta deg en tur og se da vel!

I love when the mailman delivers parcels :-)
Yesterday he came with a parcel that has traveled all the way from US - from NYC - from The Apple - from the town I really really hope to visit some day!
Dear Virginia have sent me a lovely book, thank you so much Virginia!
As you can see I already have found five projects that goes in the category " Need to knit" :-)
I love the book, it is that type of book that I read over and over again, enjoing my evening cup of tea, with candle lights at the table, and it is getting dark outside the window.
Virginia is a good photographer -she blog the greatest shots from her town. She has the sweetest little daughter that shines of life and happiness in the photos. And she is a great knitter! Take a look in her blog if you haven't already visited.